sobota, 3 grudnia 2016

Dziękuję



Dziękuję to wszystko co mogę Ci dać
Dziękować chcę ja i cały mój świat
Nie pozwól mi Panie nigdy zapomnieć
to Ty jako pierwszy znalazłeś nas

Żyjemy w biegu goniąc za wiatrem
szukamy sensu wokół nas
pragniemy wiedzieć co nas czeka
pytamy co nam Boże dasz
a gdyby tak spojrzeć za siebie
zobaczyć można Boga Ślad
On wiernie trwa przy ludzkim boku
oddaje Siebie żyjąc w nas

Dziękuję to wszystko co mogę Ci dać
Dziękować chcę ja i cały mój świat
Nie pozwól mi Panie nigdy zapomnieć
to Ty jako pierwszy znalazłeś nas
Dziękuję
Dziękuję to wszystko co mogę Ci dać
Dziękować chcę ja i cały mój świat
Nie pozwól mi Panie nigdy zapomnieć
to Ty jako pierwszy znalazłeś nas

Za wczoraj za dzisiaj za jutro dziękuję
Wszechmocny jest tutaj i zaopatruje
za wszystko
za wczoraj za dzisiaj za jutro dziękuję
Wszechmocny jest tutaj i zaopatruje
we wszystko
Za wczoraj za dzisiaj za jutro dziękuję
Wszechmocny jest tutaj i zaopatruje
we wszystko
Za wczoraj za dzisiaj za jutro dziękuję
Wszechmocny jest tutaj i zaopatruje

Dziękuję to wszystko co mogę Ci dać
Dziękować chcę ja i cały mój świat
Nie pozwól mi Panie nigdy zapomnieć
to Ty jako pierwszy znalazłeś nas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz