sobota, 17 grudnia 2016

Kto?



Twoje Słowo, Panie
Twoje miłowanie
Twoje zmartwychwstanie
Chwała Tobie, Panie!

Kto jest mym Panem jak nie Ty!
Mocny Bóg w Swym Żywym Słowie!
Jezus Król - jedno Imię, Które trwa!
Godne jest odebrać chwałę i moc!

Twoje Słowo, Panie
Twoje miłowanie
Twoje zmartwychwstanie
Chwała Tobie, Panie!

Przed Twoim Tronem staję dziś
Chwała Twa i Twój Majestat!
Zbawco mój stoisz dzisiaj pośród nas
Ty jesteś Królem mym!

Chwała Twoja Panie wiecznie trwa
Swą łaską ogarnij nas

Twoje Słowo, Panie
we mnie ma mieszkanie
całe życie me odmienia mój Pan!
Twoje miłowanie
Twoje zmartwychwstanie
Teraz już to wiem, że naprawdę żyję!
Chwała Ci!

Bo, któż jest Bogiem, jak nie Ty!
Z Tobą noc jak dzień jaśnieje!
Zbawco mój!
Stoisz dzisiaj pośród nas
Ty jesteś Królem mym!

Twoje Słowo, Panie
we mnie ma mieszkanie
całe życie me odmienia mój Pan!
Twoje miłowanie
Twoje zmartwychwstanie
Teraz już to wiem, że naprawdę żyję!
Chwała Ci!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz