czwartek, 15 grudnia 2016

Góry mogą ustąpić



Góry mogą ustąpić i pagórki się zachwiać
Lecz Twa miłość nie odstąpi ode mnie
Od miłości Twojej nic nie zdoła mnie odłączyć
W Twoim Sercu pragnę żyć na wieki

Małżonkiem twoim jest twój Stworzyciel
Któremu na Imię – Pan Zastępów
Odkupicielem twoim – Święty Izraela
Nazywają Go Bogiem całej ziemi

Góry mogą ustąpić i pagórki się zachwiać
Lecz Twa miłość nie odstąpi ode mnie
Od miłości Twojej nic nie zdoła mnie odłączyć
W Twoim Sercu pragnę żyć na wieki

Utrapienie, ucisk, głód czy nagość
Nie wyrwą nigdy nam miłości Twojej
Ani śmierć, ani życie, ani nic, co będzie
Nie zdoła nas odłączyć od Ciebie

Góry mogą ustąpić i pagórki się zachwiać
Lecz Twa miłość nie odstąpi ode mnie
Od miłości Twojej nic nie zdoła mnie odłączyć
W Twoim Sercu pragnę żyć na wieki


Słowa: por. Iz 54,5.10; Rz 8,31-39

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz