czwartek, 8 grudnia 2016

Niepokalane Poczęcie



Jestem Niepokalane Poczęcie
Jestem Matką wszego stworzenia
I z wszystkich niewiast wybrana
Na Oblubienicę Najwyższego Pana
Przybył do mnie Anioł z wysokości
Niosąc z sobą wieść radości,
Mówił, że pocznę z Ducha Świętego
Oto, co rzekłam do Niego:

Tak, niech mi się stanie.
Tak, mówię Woli Twojej Panie,
Tak, według Twego Słowa
Tak, by ujrzał Ciebie świat.

Dziecko moje, módl się o to proszę
By ta miłość, którą w sercu noszę
Mogła rozlać się na świat obficie
By odmieniła ludzkie życie,
Powiedz tak jak ja:

Tak, niech mi się stanie.
Tak, mówię Woli Twojej Panie,
Tak, według Twego Słowa
Tak, by ujrzał Ciebie świat.

Jesteś Niepokalane Poczęcie
Jesteś Matką wszego stworzenia
I z wszystkich niewiast wybrana
Na Oblubienicę Najwyższego Pana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz